Global Commercium Development acordă consultanţă şi asistenţă tehnică beneficiarilor de finanţări nerambursabile pentru îndeplinirea responsabilităţilor acestora privind managementul de proiect, raportarea activităţilor şi a tuturor informaţiilor relevante către Autoritatea de Management / Organismele de implementare.
Global Commercium Development asigura servicii de management de proiect care pot consta, dupa caz, in:
- Realizarea managementului integrator al proiectului;
- Elaborarea procedurilor de management de proiect, dintre care mentionam: procedura pentru organizarea si functionarea echipei, procedura de comunicare, procedura de planificare a activitatilor, procedura de monitorizare, procedura de evaluare, procedura de raportare, procedura pentru asigurarea fluxului financiar, procedura pentru realizarea achizitiilor, procedura de evaluare a riscurilor, procedura de control, procedura de arhivare fizica si electronica, procedura de selectie si altele, dupa caz;
- Asigurarea managementului Contractului de Finantare;
- Planificarea activităţilor proiectului pentru implementarea Contractului de Finanţare;
- Asigurarea activităţilor de management financiar pentru îndeplinirea de către Beneficiar a tuturor obligaţiilor si condiţiilor prevăzute în Contractul de finanţare;
- Monitorizarea, evaluarea si raportarea tuturor activităţilor derulate în cadrul proiectului, inclusiv accentul pe realizarea livrabilelor;
- Monitorizarea respectării activităţilor din graficul de implementare in conformitate cu acesta;
- Evaluarea proiectului in etape si propunerea de recomandari pentru a asigura indeplinirea obiectivelor si a indicatorilor propusi;
- Asigurarea de sprijin pentru derularea activităţilor de informare si promovare din cadrul proiectului;
- Coordonarea comunicării intre toţi partenerii proiectului;
- Asigurarea suportului in elaborarea documentatiilor de atribuire pentru toate contractele din proiect (contracte servicii/ furnizare de produse, indispensabile bunei implementari a proiectului), conform legislatiei in vigoare si a instructiunilor din Contractul de Finantare;
- Asigurarea managementului contractelor;
- Acordarea de asistenţă pentru furnizarea răspunsurilor de clarificare pe durata derulării procedurilor de achiziţie publică
- Menţinerea contactului permanent cu Organismul finantator;
- Asistarea echipei de proiect desemnate de solicitant/partener prin participarea cu experţii solicitaţi conform cerinţelor, la implementarea tuturor activităţilor din proiect;
- Elaborarea si redactarea graficelor de rambursare, cererilor de rambursare, cererilor de plata, cererilor de lichidare şi a rapoartelor de progres;
- Elaborarea si redactarea propunerilor de modificari contractuale, pe durata implementarii proiectului, acte aditionale, notificari;
- Elaborarea si redactarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite de la Organismul finantator cu privire la aspecte tehnice sau financiare aferente proiectului;
- Urmărirea progresului conform planului de proiect şi raportarea referitoare la progresul proiectului conform planificării acestuia;
- Verificarea rezultatelor conform procedurii de asigurare a calităţii;
- Asigurarea de suport beneficiarului în toate aspectele tehnice, financiare si administrative ale proiectului;
- Asigurarea expertilor solicitati la sediul beneficiarului, conform cerinţelor.
Lista activităţilor nu este limitativă, Global Commercium Development urmând să acorde tot sprijinul posibil pentru îndeplinirea rezultatelor aşteptate.