Departamentul de studii şi analize al Global Commercium realizează o gamă largă de cercetări sociale şi de marketing utilizând metodologii complexe atât cantitative cât şi calitative. Temele de cercetare sunt variate şi acoperă domenii precum:
- Prognoze şi analize privind piaţa muncii la nivel naţional şi regional
- Evaluarea de programe şi proiecte de intervenţie socială
- Cercetări de marketing social
- Studierea nevoilor clienţilor / beneficiarilor pentru tipuri specifice de servicii
- Diagnoză instituţională
- Studii de fundamentare a intervenţiilor sociale
- Studii de măsurare a satisfacţiei consumatorilor pentru tipuri specifice de servicii
- Etc
Global Commercium realizează studii şi analize atât la nivel local cât şi la nivel regional, de sector de activitate sau naţional. În acest sens Global Commercium dispune de o reţea naţională de operatori de interviu (pentru realizarea chestionarelor sociologice de tip PAPI), o reţea de operatori callcenter pentru realizarea sondajelor telefonice (CATI) dar şi de specialişti în domeniul administrării sondajelor de tip web based (CAWI).