ID 337083
Lider: GLOBAL COMMERCIUM DEVELOPMENT SRL
Partener: ASOCIAȚIA DE TINERET PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT ȘI ȘTIINȚĂ SOLARIS
Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul Social European Plus (FSE+)
Programul Educație și Ocupare 2021-2027
Obiectivul general al proiectului:
– îmbunătățirea nivelului de competențe digitale pentru 601 persoane persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private din Regiunile Sud Muntenia și Sud-Vest Oltenia, pe durata de 30 de luni, în vederea susținerii promovării echității sociale.
Obiective specifice:
OS1: dezvoltarea pe o perioadă de 30 de luni a unor programe de formare în vederea dobândirii de competențe digitale, structurate pe niveluri, bazate pe o evaluare inițială individuală pentru 601 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private, din Regiunile Sud Muntenia și Sud-Vest Oltenia;
OS2: certificarea competențelor digitale a cel puțin 545 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani care dețin calitatea de angajați ce provin din întreprinderi publice și private din Regiunile Sud Muntenia și Sud-Vest Oltenia în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000.
Rezultate obiective specifice:
– 601 angajați beneficiază de evaluarea competențelor digitale în vederea integrării și orientării către programele de formare profesională derulate în cadrul proiectului;
– 601 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care dețin calitatea de angajați, inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private din Regiunea Sud Muntenia si Sud-Vest Oltenia participă la programele de formare profesională derulate în cadrul proiectului;
– cel puțin 545 de angajați din Regiunea Sud Muntenia si Sud-Vest Oltenia sunt certificate în conformitate cu prevederile OG nr.129/2000;
– cel puțin 91 persoane ocupă poziții de management obțin un certificat de absolvire în conformitate cu prevederile OG nr.129/2000;
– 30 grupe de formare profesională organizate pentru pentru îmbunătățirea competențelor a 601 angajați din Regiunea Sud Muntenia si Sud-Vest Oltenia.
Perioada de implementare a proiectului: 01.06.2025 – 30.11.2027
Regiunile de implementare ale proiectului:
- Sud Muntenia
- Sud-Vest Oltenia
Grupul țintă:
Grupul țintă al proiectului este format din 601 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care dețin calitatea de angajați cu CIM (cu normă întreagă/cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de m
Criterii de eligibilitate pentru persoanele care doresc să se înscrie în grupul țintă al proiectului:
- persoanele din grupul țintă trebuie să aibă domiciliul/reședința în una din regiunile de implementare a proiectului respectiv, Regiunea Sud Muntenia sau Regiunea Sud-Vest Oltenia;
- au împlinit 18 ani;
- au vârsta sub 65 de ani.
Documente necesare la înscrierea în grupul țintă (GT):
- Adeverință de la locul de muncă din care să rezulte data emiterii acesteia, ocupația (codul COR), norma de lucru și durata contractului de muncă sau o copie a contractului individual de muncă);
- Documente din care să reiasă calitatea de angajat care ocupă poziție de management;
- Copie carte de identitate;
- Copie Certificat de naștere;
- Copie Certificat de căsătorie-unde este cazul;
- Copie Diploma studii (nu sunt eligibile persoanele angajate fără/cu nivel scăzut de formare (ISCED 0-2).
Activitățile proiectului:
Activitatea A 0.1 – Managementul general al proiectului (L1-L30)
Dată început: 01-06-2025
Dată finalizare: 30-11-2027
Rezultate așteptate A0.1:
• 1 Metodologie de management general al proiectului
• 1 Metodologie de monitorizare a proiectului în implementare
• 1 Set proceduri de management anexate la Metodologia de management general al proiectului – planificare, organizare, monitorizare, verificare şi control, inclusiv d.p.d.v. financiar
• min. 36 planificări lunare pentru organizarea şi derularea activităţilor proiectului
• min. 36 rapoarte/minute asociate întâlnirilor periodice de management
• min. 10 Rapoarte de monitorizare a îndeplinirii rezultatelor, indicatorilor şi obiectivelor
• 1 Raport de evaluare şi monitorizare finală
• 1 set documente asociate planificării, organizării, monitorizării, verificării, controlului activităţilor, precum şi cu privire la comunicări/informări cu privire la stakeholderi relevanţi pentru proiect
Activitatea A 0.2 Informare și publicitate proiect (L1-L30)
Dată început: 01-06-2025
Dată finalizare: 30-11-2027
Rezultate așteptate A0.2:
• 1 Plan de informare, publicitate şi vizibilitate a proiectului şi finanţatorului
• 1 Metodologie de identificare și selectare a GT în implementare
• 601 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private, recrutate în grupul țintă al proiectului
• 1 Comunicat de presălansare proiect
• 1 Raport de monitorizare apariţie şi diseminare comunicat lansare proiect
• 1 Comunicat de presă încheiere proiect
• 1 Raport de monitorizare apariţie şi diseminare comunicat încheiere proiect
• 1 pagină de prezentare a proiectului pe website-ul solicitantului
• 1 pagină de prezentare a proiectului pe reţele de socializare
• 1 set de materiale promoționale fizice/virtuale (flyere de prezentare a proiectului, afișe, etc.)
• 1 afiş (A3 format fizic /electronic) expus la sediul solicitantului
• 1 rețea informală de promovare a dezvoltării de competențe angajați/angajatori inființată în cadrul proiectului care implică angajați, angajatori, furnizori de formare profesională, furnizori de echipamente tehnologice avansate, AJOFM-uri, AJPIS-uri, instituții universitare, alti actori locali /regionali cu atribuții în domeniul formării profesionale, Camere de comerț județene etc.
• 1 Raport de monitorizare publicare comunicate/postări/informări
Activitatea A 0.3 Decontarea cheltuielilor indirecte (L1-L30)
Dată început: 01-06-2025
Dată finalizare: 30-11-2027
Rezultate așteptate A 0.3:
• 1 set proceduri specifice de decontare cheltuieli indirecte în cadrul proiectului
• 1 set documente financiare justificative
Activitatea A 0.4 Identificarea, recrutarea și selectarea grupului țintă (L1-L30)
Dată început: 01-06-2025
Dată finalizare: 30-11-2027
Rezultate așteptate A0.4:
• 1 Metodologie de identificare și selectare a GT implem. în cadrul proceselor de recrutare, selectare și motivare GT în implementare
• 1 calendar al activități de selecție GT, realizat și difuzat prin diverse mijloace accesibile GT
• 601 Dosare de înscriere şi selectare în GT și 10 dosare de rezervă
• 601 persoane din GT selectare şi motivate pentru menţinere în GT + 20 persoane rezervă
Activitatea A1 – Evaluarea inițiala a competentelor digitale ale grupului tinta la intrarea in operatiune (L1-L26)
Dată început: 01-06-2025
Dată finalizare: 31-07-2027
Rezultate așteptate A1:
• 1 Metodologie de evaluare inițială a nivelului de competențe digitale și de elaborare a planului individualizat de formare în implementare
• 601 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, care dețin calitatea de angajați cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parțial), inclusiv persoane care ocupă poziții de management, ce provin din întreprinderi publice și private evaluate inițial din punct de vedere al competențelor digitale
• 601 rapoarte de evaluarea cunoștințelor, competențelor digitale ale persoanelor care intră în GT
• 601 planuri personalizate de formare profesională în vederea dobândirii competentelor digitale necesare pentru accederea la locurile de muncă care presupun competențe digitale
Activitatea A2 – Furnizarea de programe de formare profesionala in vederea dobândirii de competențe digitale (L2-L30)
Dată început: 01-07-2025
Dată finalizare: 30-11-2027
Rezultate așteptate A2:
• min.25 gr. de formare pentru „Operator introducere, validare și prelucrare date” (120/156 ore) și pt. curs „Manager securitatea informației” (COR121118) (180 ore)”
• min. 4 gr. de formare pentru „Manager securitatea informației (COR121118)”
• 601 angajați care participă la programe de formare profesională
• 200 persoane din GT participă la cursul de „Operator introducere, validare și prelucrare date” (120 ore) organizat de Solicitant
• 110 și prelucrare date” (120 ore) organizat de Partener
• 200 persoane din GT participă la cursul de „Operator introducere, validare și prelucrare date” (156 ore) organizat de Partener
• 91 persoane din GT (persoane care ocupă poziții de management) participă la cursul deși prelucrare date” (120 ore) organizat de Partener
• 200 persoane din GT participă la cursul de „Operator introducere, validare și prelucrare date” (156 ore) organizat de Partener
• 91 persoane din GT (persoane care ocupă poziții de management) participă la cursul de „Manager securitatea informației (COR 121118)” (180 ore) organizat de Solicitant
• cel puțin 545 angajați sunt certificați la finalul finalizării programelor de formare profesională derulate în conformitate cu prevederile OG nr.129/2000 privind formarea profesionala a adultilor de tip perfectionare /specializare sau calificare;
• 1 mapă virtuală a cursantului distribuită cursantilor pentru fiecare tip de program de formare derulat în cadrul proiectului;
• 1 modul integrat în designul programelor de formare cu titlul „Principii orizontale și teme secundare promovate în cadrul programelor de formare profesională
CURSURILE DE FORMARE PROFESIONALĂ ORGANIZATE ÎN CADRUL PROIECTULUI:
• Program de formare pentru „Operator introducere, validare și prelucrare date” (120/156 ORE)
-Modulul 4 „Protecția datelor cu caracter personal” (M4 – 36 ORE, Teorie – 12 ORE, Practică – 24 ORE, online/fizic)
-Modulul 5 „Utilizarea dispozitivelor hardware și aplicațiilor software specifice domeniului” (M5 – 72 ORE, Teorie – 24 ORE, Practică – 48 ORE, online/fizic)
– Modulul 6 „Aplicarea politicilor de securitate informatică” (M6 – 48 ORE, Teorie – 16 ORE, Practică – 32 ORE, online/fizic)
• Program de formare pentru „Manager securitatea informației” – COR 121118- (180 ORE)
INDICATORI DE REALIZARE ȘI DE REZULTAT
Indicatori de realizare_EECO01_Număr total de participanți (număr persoane) Regiune mai putin dezvoltata – Țintă: 601 persoane.
Indicatori de rezultat_5SR01_Participanți care au finalizat formarea cu certificat/care au participat la schimb de bune practici/ instruiri (număr persoane) Regiune mai putin dezvoltata – Țintă: 545 persoane.
Valoarea totală eligibilă a proiectului: 4 975 857.77 LEI, din care 4 122 054.75 LEI reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE+, 727 421.43 LEI reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național și 126 381.59 LEI reprezintă cofinanțarea parteneriatului.
Date de contact:
Beneficiar proiect: GLOBAL COMMERCIUM DEVELOPMENT SRL
Date contact: București, Str. Clucerului nr.55, etaj 3, ap. 7-9, sector 1, cod poștal 011364
Website: www.globalcommercium.ro
Adresa de e-mail: info@globalcommercium.ro
Partener proiect: ASOCIAȚIA DE TINERET PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT ȘI ȘTIINTĂ SOLARIS
Date contact: Pitești, Str. Mihai Eminescu, nr.11, Clădirea SECONA, etaj 2, cod poștal 110109, județul Argeș.
Adresa de e-mail: cursuricalificaresolaris@gmail.com